27 Ocak 2012 Cuma

Aşkın gözü niçin kördür?

Uzun yıllar önce iyi ve kötü huylar ne yapacaklarını bilemez halde dolanıyolarmış. Birgün toplanmışlar ve canları çok sıkkın bi halde oturuyolarmış. Saflık ortaya bi fikir atmış vee demişki hadi saklambaç oynayalım. Hepsi bu fikri beğenmiş. Çılgınlık oynarım ama ben ebe olurum demiş. Çılgınlık saymaya başlamış 1, 2, 3, 4...
Çılgınlık saydıkça iyi ve kötü huylar gizlenmeye başlamış. Şefkat aya gizlenmiş,sevgi bulutların arasına, yalan ise taşın altına gizlencem demiş ama yalan söylemiş:) Çünkü gölün dibine saklanmış.Tutku dünyanın merkezine saklanmış.Para hırsı çuvalın içine girmiş ama girerken çuvalı yırtmış:) Çılgınlık hala saymaya devam ediyomuş, 79, 80, 81..
Aşk'ın dışında bütün iyi ve kötü huylarsaklanmış. Aşk kararsızmış, nereye gizlensem diyomuş ve çılgınlık 95, 96, 97 ye gelmiş ve 100demiş.. Önüm arkam sağım solum sobe saklanmayan ebe! geliyorum diye bağırmış. Arkasını döndüğünde ilk tembelliği görmüş, çünkü saklanacak kadar enerjisi yokmuş, sonra şefkati ayda görmüş, ihaneti çöplerin içinde, sevgiyi bulutlarda, yalanı gölün dibinde, tutkuyu dünyanın merkezinde görmüş. Hepsini bulmuş ama aşk hariç. Bu duruma haset çok hasetlenmiş:) Çılgınlığın kulağına eğilerek ''biliyon mu aşk güllerin arasına gizlendi'' demiş. Çılgınlıkta çatal şeklünde bi sopa almış eline ve güllerin arasına saplamış, saplamış, saplamış, taa ki o haykırışı duyana kadar. Aşk elleriyle yüzünü kapatarakortaya çıkmış, parmaklarının arasından sicim gibi kan akıyomuş. Çılgınlık aşkı bulmakiçin heyecanı uğruna aşkın gözlerini  sopa ile kör etmiş. Sonra çılgınlık, Allah'ım ne yaptım ben, ben ne yaptım diye bağırmış. Ben aşkı kör ettim demiş. Aşka dönüp nasıl düzeltirim hatamı söyle demiş, affet beni demiş. Bunun üzerine AŞK;''Gözlerimi geri veremezsin ama benim için bişey yapmak istersen benim kılavuzum ol demiş. O günden itibaren işte Aşk'ın gözü körmüş ve o günden beride çılgında her zaman onun yanındaymış!! THE END:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...